Ny design? -JA TACK!

2011-10-10
Känner för en totalrenovering av bloggen. Så får det blir, snart... när jag orkar. Om jag känner mig själv rätt så händer det nog om överdrivet lång tid.

Bakade nyss världens godaste kanelbullar med lillasyster. Har dock tryckt i mig alldeles för mycket deg så nu är min mage jäst, på riktigt. Usch haha, men man får skylla sig själv. Galet gott måste jag ju säga. Tog igen från kanelbullensdag... ingen ville nämligen baka bullar till mig då </3 så man får ta saken i egna händer och fixa´t själv.




Usla mobilbilder , trevlans!
Nästa: Film
Därefter :Blind date med sängen!

Kyss

1 Comments

2011-11-01 @ 15:16:49

hahah älskling du är så bäst! har frågestund


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback