Tillbaks till bloggandet.

2011-09-22
Man känner sig helt underbar när man klämt i sig en fet kebab! Men det vare tamefan värt! Helt galet länge sedan och gott måste jag ju erkänna. Kan inte förstå hur klockan motvilligt vill flytta fram för i min värd är den långt över sängdax, trötter här. Pratade nyss med min sjukt härliga mormor som har opererat in skrot- reservdelar i höfter som hon så vackert uttrycker sig. Eller snarare hon pratar med sig själv, men hon är så otroligt härlig måste jag ju säga. Mycket kärlek till henne!♥

Orkar inte sitta med en hel rad bortförklaringar till mitt dåliga bloggande för det tror jag varken ni eller jag har lust med. Ni får en liten tröst med lite bilder och att jag faktiskt måste köra igenom en damsugare i hela huset med en nyligen vaccinerad arm... fml.









Godnatt.



0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback